texTY

... czyli mini poradnik copywritera

Na początek fragment z podsumowania rozdziału "Struktura dobrego tekstu", pochodzący z przeczytanej przez mnie ostatnio książki pana Jakuba Woźniaka: "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe":

"Większość ludzi myśli głównie o przeszłości, o sobie, o swoich problemach, w ich życiu panuje bałagan, czują się przytłoczeni obowiązkami i krążą wokół tego, co dobrze znają. Przychodzisz Ty i swoją ofertą reklamową w czarodziejski sposób przenosisz ich do świata ulepszeń i nowych rozwiązań, gdzie otwierają się przed nimi nowe możliwości, wszystko jest uporządkowane, proste i przejrzyste, a oni mogą w końcu pozytywnie myśleć o swojej przyszłości oraz innych ludziach (np. o Tobie)."

Nic dodać, nic ująć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tylko proszę o powagę!