... czyli mini poradnik copywritera
Na początek fragment z podsumowania rozdziału "Struktura dobrego tekstu", pochodzący z przeczytanej przez mnie ostatnio książki pana Jakuba Woźniaka: "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe":
"Większość ludzi myśli głównie o przeszłości, o sobie, o swoich problemach, w ich życiu panuje bałagan, czują się przytłoczeni obowiązkami i krążą wokół tego, co dobrze znają. Przychodzisz Ty i swoją ofertą reklamową w czarodziejski sposób przenosisz ich do świata ulepszeń i nowych rozwiązań, gdzie otwierają się przed nimi nowe możliwości, wszystko jest uporządkowane, proste i przejrzyste, a oni mogą w końcu pozytywnie myśleć o swojej przyszłości oraz innych ludziach (np. o Tobie)."
Nic dodać, nic ująć!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tylko proszę o powagę!