achyibuuuchy

... czyli moje osobiste perełki i reklamy, które nie do końca uznaję za udane (czytaj idealne!)
To tak abyście poznali mój gust. Wybór jest oczywiście szczątkowy i całkowicie subiektywny. 
A za krytykę odbiorców i twórców... berry przepraszam ;-)


PERŁY:


Dobra reklama jest jak piękna kobieta, trudno od niej oderwać wzrok.
Ta należy do moich ulubionych. A podkład muzyczny to mistrzostwo świata. Bezkonkurencyjny!




Ta reklama jest po prostu sexy. Kręci mnie!  ;-)




Superprodukcja! Aż miło popatrzeć na ten 60 sekundowy film.
Wszystko tu "gra" niczym Stradivarius.
A hasło reklamowe... to prawdziwy majstersztyk - moje ulubione!
Gratuluję i zazdroszczę!!! ;-)

Perełka, nic dodać nic ująć!


 Doskonałe pod każdym względem!



Bardzo ładny filmik z jeszcze lepszym przesłaniem.
Z którym zgadzam się w 100%!




Reklamy Żubra od lat mnie bawią (ta pochodzi z 2008).
Ta podoba mi się najbardziej.





Niepozorna ale bardzo fajne reklama moim zdaniem. 
Brawo za kreację i wykonanie! 



I TE, GDZIE COŚ BYM ZMIENIŁ:


Całkiem udana reklama. Tylko to hasło...
Ja bym wolał (i tak bym napisał, gdybym był jej twórcą)
.... i jest świetnie!



Wszystko pięknie, można by powiedzieć.
Jednakże "coś" mi tu nie gra. I to mocno!
No bo posłuchajmy ostatnich słów tekstu.
"... Twoi najbliżsi!"
Czy to znaczy, że swoich najbliższych mam nie przejeżdżać, a innych mogę?!?
Według mnie powinno być: "... to mogą być czyiś najbliżsi!"
TYLKO TAK!!!
Tak więc duży minus dla copywritera, choć wszytsko inne jest super.


poniżej dalsza ilustracja mojego "zastrzeżenia"
Jak widać jeden z hoteli reklamuje swoją restauracją j jako:
"Pyszna śniadania", ale już tylko "Dobry obiad". Wniosek nasuwa się sam. Na śniadanie do nich pójść można, ale obiadu trzeba szukać gdzieś indziej. Skoro ich jakość została zestopniowana w dół!
Czy nie lepiej brzmiałoby "Pyszne śniadania" i "Znakomity obiad" ???
Oczywiście można by też użyć innych wyrazów bliskoznacznych - wyborny, przedni, starolopski....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tylko proszę o powagę!